خدایا...





















ღ♥ღ.•* ♥*•.دخــــــــتری از نســــــــــل بـــ✿ـــاران•* ♥*•.ღ♥ღ

·٠•●.♥نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش و او یکریز و پی در پی دم گرم و خموشش را در گلویم سخت بفشارد و خواب خفتگان خفته را اشغته تر سازد و بدین سان بشکند از من سکوت مرگبارم را ♥ .●•٠·

خدایا به نظرت دیگه بسم نیست؟

 

دیگه موقع تموم شدن دردام نیست؟

 

به نظرت هنوز بزرگ نشدم؟

 

پخته نشدم ؟

 

بازم میخوای امتحانم کنی؟

 

میخوای آموزش ببینم کهواسه آینده م بتونم سر پای خودم بایستم؟

 

به جون خودت دیگه دارم کم میارم .تحملم کم شده .

 

دلم آرامش میخواد ....

 

خدایا تو که میدونی من ضعیفم

 

در مقابل اتفاقای دورو برم

 

خدا جونم مث همیشه دستمو بگیرو نجاتم بده

 

.حالم از این دنیا وآدمای توش گرفته

 

خدا همش اذیتم میکنن با رفتارشون فکرشون عقایدشون آزارم میدن .

 

خدایا چرا آدما اینقدر بد شدن !؟

 

چرا تو زندگی همشون صداقت گم شده ؟

 

ای خدا منو دورم کن اونقدر دور که دیگه دلم واسه هیشکی تنگ نشه

 

قبلنا هیچوقت از کسی متنفر نمیشدم

 

حتی از بدترین آدما

 

ولی حالا تنفر پشت تنفر ....

 

نمیدانم چه بر سر م خواهد آمد .

 

خدایا از آدمهای این دنیا میترسم

 

خدایا منو از این حالت نجاتم بده

 

آخ خدایا چقد الکی خندیدن سخته ،

 

چقدر خوردن بغض سخته ...

 

چقدر سخته که صب به صب ی نفس عمیق بکشی و بلند بگی

 

خدایا امروز ی روز خوبه

 

من خیلی شادم و خنده رو بدوزی روی لبهات مث عروسکای پارچه ای،

 

با کلی کرم مجبور باشی پف ناشی از گریه شبونه ات رو قایم کنی ،

 

خیلی سخته درد داشته باشی و ادعا کنی بی دردی...

 

ولی از تو ی چیزی قلبتو تیکه تیکه کنه ...

 

چقدر تظاهر سخته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـها :
ادامه مطلب

جمعه 25 / 10 / 1392برچسب:, ساعت 14:9 توسط دخـتـ✿ـــرشـ✿ــرقــیـ♀:




mostafa